بازاریابی محتوا با تبلیغات تفاوت دارد. با اینکه هدف هر دو جذب مشتری و افزایش فروش است اما روش  و نتیجه متفاوت خواهد بود. برای مثال تبلیغات هزینه بالایی دارد، تاثیر آن را به سرعت خواهید دید ولی در یک بازه زمانی فروش افزایش می‌یابد. 

بازاریابی محتوایی هزینه کمتری نیاز دارد، مدت زیادی طول می‌کشد تا نتیجه آن را ببینید ولی اثر آن طولانی مدت است و می‌تواند همیشه برای شما مشتری بخصوص مشتریان وفادار جذب کن.


بیزینس تراپی تبلیغات ,بازاریابی ,نتیجه ,ولی ,هزینه ,مشتری ,آن را ,بازاریابی محتوا ,مدت زیادی ,طول می‌کشد ,زیادی طولمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اباذر آبادگر دانلود کده همه چی موجوده kitchendecor SADBOY خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی Pc300 مجله اینترنتی وبلاگ سپندار ارومیه نیوز ثبت نام در بورس