از مهمترین مفاهیم در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پرسونا است. کلمه پرسونای مخاطب یا پرسونای مشتری در کسب و کارها بسیار رایج است. پرسونا در واقع یک شخصیت یا چند شخصیت خیالی نزدیک مخاطبان یک کسب و کار است که نیازها، اهداف، آرزوها و سبک زندگی نزدیک به مخاطبان شما دارد. البته ایجاد پرسونا کار ساده‌ای نیست.


modire movafagh پرسونا ,پرسونای ,شخصیت ,کسب ,مخاطبان ,ایجاد ,پرسونای مخاطب ,کسب و ,آرزوها و ,اهداف، آرزوها ,سبک زندگیمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ تهران فیلم تجهیز آنلاین پست دارو کالای ارزان سه سوته خرید کن تحویل بگیر دانلود کده انجام طرح توجیهی در تهران باران صدا دل میگه