اگر به دنبال راه انداختن یه کسب و کار خوب هستید پس با ما همراه باشید تا چند نکته مهم رو یاد بگیریم.

امروز قصد داریم هفت نکته کلیدی در بازاریابی اینترنتی را بررسی کنیم ، توجه داشته باشید که در صورتی که یک کسب و کار اینترنتی درست راه اندازی شود مطمئنا ثمره میدهد. چنانچه مدت کوتاهی است که کارتان را شروع کرده اید ولی به درآمد نرسیده اید یقینا مشکلی در کار وجود دارد. چیزی که در رشد و تعالی کسب و کار باید به آن توجه کرد بازاریابی در کسب و کار اینترنتی است ، شاید مهم ترین لازمه کسب و کار اینترنتی بازاریابی باشد. ما قصد داریم تا در این مقاله به نکات کلیدی در بازاریابی و فروش اینترنتی بپردازیم.

بازاریابی و فروش در کسب و کار اینترنتی

 

۱- فروش ثمر بخش ، بدون قیاس

بایستی تدبیری بیندیشید تا فروشگاهتان خاص باشد و جای قیاس با دیگران در آن نباشد تا در کسب و کار اینترنتی تک و بی همتا شود. برای این هدف باید لازمه های زیر رعایت شود:

 

مخارج: بایستی فروش شما نسبت به رقیبانتان بیشتر باشد ، تدبیری بیندیشید.

کیفیت: بایستی کیفیت کاریتان زبانزد باشد.

ترکیبی: ارزش های زیادی را برای مشتریان خود پیشنهاد دهید.

 

۲- توجه به مشتریان

یکی از لازمه های موفقیت در کسب و کار اینترنتی توجه به مشتریان است. لحظاتی هم که شده به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید. اینها میتوانند در ساخت یک تجارت الکترونیک به شما کمک کنند. توجه داشته باشید که چنانچه زیرک باشید در کسب و کار اینترنتی میتوانید از انتقادات و پیشنهادات مشتریان و کاربران استفاده لازم را ببرید ، و تحولی در کار خود ایجاد کنید.

 

۳- قبل از تکمیل کالا و محصولات و یا خدمات ، بازاریابی را شروع کنید

اکثرا فکر می کنیم که در کسب و کار اینترنتی باید ابتدا تمام محصولات و خدمات کامل باشد در حال که این اشتباه است. شما باید قبل از شروع در کنار کسب کار خود در تکمیل محصولات خدمات بکوشید.

۴- افق دید خود را افزایش دهید

تبلیغات و بازایابی در دنیای مجازی بسیار وسیع است. با پدایش شبکه های مجازی مانند تلگرام میتوان به سادگی در آن کسب و کار اینترنتی خود را پیاده و ترویج کرد. تنها لازمه این امر تلاش و کوشش است. شما در این راستا میتوانید از ایده گذاشتن ویدیو های مرتبط و اشتراک  گذاری آنها در شبکه های مجازی نیز بهره ببرید.

 

۵- آزمایش شتاب

انتظار شتاب و سرعت در بازاریابی اینترنتی و درآمد سریع نیز اشتباه است. قدم به قدم پیش بروید از سختی ها ناامید نشوید و اعتماد به نفس داشته باشید تا به موفقیت برسید. زمانبندی داشته باشد یک حداقل و حداکثر در نظر بگیرید و توجهتان به حد وسط آن ها باشد.

 

۶- تبلیغات گسترده از نقاط مختلف

 در کسب و کار اینترنتی نقاط مختلف تبلیغات را در نظر بگیرید. برای مثال اگر مشتری تبلیغ شما را در سایت صاحب اسم دیگری یا در نمایشگاه ها و یا در تلویزیون و رادیو ببیند یقینا برای کار کردن با شما و خرید از شما بسیار مشتاقتر خواهد شد.

 

۷- رزومه خود را برای مشتریان شرح دهید

 در واقع هر کاربری که به سایتتان مراجعه می کند می دانید دنبال مطلب خاصی است در کنار اینکه آنها را همیشه راضی نگه دارید سعی کنید با تشریح سابقه و رزومه خود اعتماد آنها را جلب کرده تا با خیال راحت از شما خرید کنند.

امیدوارم این نکات بتونه به دردتون بخوره. ممنون که وقت گرانبهاتون رو در اختیار ما قرار دادین. 

منبع : https://onliner.ir/internet-marketing/


modire movafagh کار ,کسب ,اینترنتی ,  ,بازاریابی ,، ,کسب و ,و کار ,کار اینترنتی ,در کسب ,در بازاریابی ,توجه داشته باشیدمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت اینترنتی دل دنیای مسابقه کارخانه نخ اکریلیک فروشگاه اینترنتی 5040 دانلود آهنگ جدید دوستی ها | دانلود فیلم،سریال،انیمیشن با لینک مستقیم نرگس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تجاری فروشگاه توت فایل تخفیف ویژه فقط برای امروز