بانس ریت معیاریست که به نرخ کاربرانی گفته می شود که وارد سایت شده و عملا هیچ گونه تعاملی با آن ندارند. بنابراین این کاربران بر روی منوی سایت، گزینه ادامه مطلب یا هر لینک داخلی موجود در صفحه کلیک نمی کنند.

این مسئله بدین معناست که سرور گوگل آنالیتیکس یا هر پلتفرم آمارگیری که در سایت نصب شده است، هیچ گونه مشارکتی را از طرف کاربران برای سایت ثبت نمی کند. این گونه بازدید ها به همان یک صفحه محدود شده و کاربر به بازدید دیگر صفحات نمی پردازد. بانس ریت می تواند یکی از معیارهای سنجش کیفیت محتوای یک صفحه و میزان ارتباط خواسته کاربران با آن به شمار رود.


modire movafagh سایت ,کاربران ,نمی ,صفحه ,بانس ,گونه ,بانس ریت ,با آن ,شده و ,هیچ گونه ,یک صفحهمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Dastar ارز دیجیتال ارگانیکو طراحی سایت بنر و چاپ تخصصی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران محصولات اورگانیک قلمزنی،قلم زنی،قلمزنی گیلان،قلمزنی ایران،قلمزنی جهان،قلم زنی گیلان،قلم زنی ایران،قلم زنی جهان،جام مارلیک،جام مارلیگ، جامهای مارلیک،ج فروشگاه سایت بلاگ بیست ایزوگام صادراتی تبریز