تمامی کسب و کارها برای موفقیت خود نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند. بازاریابی محتوا نوع مدرنی از بازاریابی است که در آن نتایج بهتری حاصل میشود. زیرا این بازاریابی مانند نوع سنتی مخاطب را واردار به کاری نکرده و به او احساس گناه نمیدهد. برعکس این بازاریابی کاربر را جذب کرده به او اطلاعات ارزشمند میدهد و مشکلاتش را برطرف میکند و سپس مخاطب را به مشتری تبدیل میکند. مشتریانی که از این طریق جذب میشوند اکثرا وفادارتر هستند.
تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات
اهداف و مزایای بازاریابی محتوا
چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟
۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا