برای پیشرفت در هر کاری باید در هر مرحله آن را بسنجید. سنجیدن باعث می‌شود اگر جایی از کار اشتباه است زودتر آن را اصلاح کنید و ادامه مسیر را درست پیش بروید. در تولید و استراتژی محتوا نیز همین موضوع صدق می‌کند. شما با یک سری شاخص یا KPI سر و کار دارید که هر چند مدت یک بار باید آن را بررسی کنید و برای ادامه مسیر تصمیم بگیرید.


modire movafagh مسیر ,یک ,kpi ,کار ,محتوا ,کاری ,آن را ,در هر ,ادامه مسیر ,کنید و ,و کارمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز قیمت قطعات لودر wa470 irbuy testsaman سایت تفریحی و سرگرمی تاپ ناز فروش واتراستاپ ارزان جوپرس رزیدانلود درمانگاه بیماریهای نشیمنگاهی هر چی که بخوای