از مهمترین مفاهیم در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پرسونا است. کلمه پرسونای مخاطب یا پرسونای مشتری در کسب و کارها بسیار رایج است. پرسونا در واقع یک شخصیت یا چند شخصیت خیالی نزدیک مخاطبان یک کسب و کار است که نیازها، اهداف، آرزوها و سبک زندگی نزدیک به مخاطبان شما دارد. البته ایجاد پرسونا کار ساده‌ای نیست.


modire movafagh پرسونا ,پرسونای ,شخصیت ,کسب ,مخاطبان ,ایجاد ,پرسونای مخاطب ,کسب و ,آرزوها و ,اهداف، آرزوها ,سبک زندگیمنبع

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا

چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟

۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا

نیروهای مورد نیاز در ساختار تیم محتوا چه کسانی هستند؟

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب

KPI های ضروری در محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هستی دانلود| دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی ساخت شوتینگ زباله موضوع آزاد دانلود برای شما مرکز خرید پوستر دیواری ارزان گل سنگ کالای ارزان بازسازی ساختمان اصولی و حرفه ای دانلود فایل های کمیاب