بانس ریت معیاریست که به نرخ کاربرانی گفته می شود که وارد سایت شده و عملا هیچ گونه تعاملی با آن ندارند. بنابراین این کاربران بر روی منوی سایت، گزینه ادامه مطلب یا هر لینک داخلی موجود در صفحه کلیک نمی کنند.
این مسئله بدین معناست که سرور گوگل آنالیتیکس یا هر پلتفرم آمارگیری که در سایت نصب شده است، هیچ گونه مشارکتی را از طرف کاربران برای سایت ثبت نمی کند. این گونه بازدید ها به همان یک صفحه محدود شده و کاربر به بازدید دیگر صفحات نمی پردازد. بانس ریت می تواند یکی از معیارهای سنجش کیفیت محتوای یک صفحه و میزان ارتباط خواسته کاربران با آن به شمار رود.
تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات
اهداف و مزایای بازاریابی محتوا
چگونه استراتژی محتوا تدوین کنیم؟
۱۰ دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا